Per a la realització del taller o les xerrades en format presencial al centre educatiu o equipament municipal, cal fer una sol·licitud formal a través de l'ajuntament. Si voleu més detalls sobre les actuacions que s'ofereixen, consulteu l'apartat "En què consisteix".
Per a participar en les activitats en línia, no cal una sol·licitud formal per part de l'ajuntament, les famílies poden fer la inscripció a través del web a l'apartat Inscripcions.

El proper període de sol·licitud és del 13 d’abril al 6 de maig de 2026, ambdós inclosos.
Sol·licitud formal necessària només per les actuacions presencials.
Atenció! En aquest període de sol·licitud s'hauran de demanar les activitats que es vulguin realitzar al llarg de tot el curs 2026-2027.
En el cas que l'equip tècnic ho consideri necessari, es podrà obrir, de manera excepcional, un segon període de sol·licitud.